Klanten

We zijn erg enthousiast om samen te werken met zorginstellingen én individuele zorgverleners om hun communicatie te verbeteren. We geloven dat onze praktijkgerichte aanpak een waardevolle bijdrage kan leveren aan de kwaliteit van zorg.

We begrijpen dat elke zorginstelling én individuele zorgverlener uniek is. Daarom stemmen we onze trainingen af op de specifieke behoeften van jouw organisatie of praktijk.

We zijn trots op onze lijst van tevreden klanten, waaronder:

Klanten vertellen


Regelmatig komen we als onthaalmedewerker van ons Medisch Huis in contact met agressieve patiënten. Ik wist niet hoe ik hierop moest reageren. Sinds de opleiding van Dr. Baetens en haar “agressieve simulatiepatiënt” hebben wij enorm veel bijgeleerd. Door juist te reageren voorkom je een escalatie. We hebben sindsdien opvallend minder conflicten met patiënten. Mooier nog door juist te reageren, zijn deze patiënten nadien vaak erg lief en dankbaar.

Renée Mees

Secretaresse van Medisch Huis Ter Linden

Heel boeiende opleiding die op een interactieve manier wordt gegeven. Lesgeefster kan putten uit een jarenlange praktijkervaring. Opleiding omvat heel veel nuttige tips en tricks die onmiddellijk in de praktijk toepasbaar zijn.

Joke Macharis

Coördinator huisartsenkring HRM

Gisteren heb ik op onze medische vergadering wat feedback gevraagd over de communicatietraining. Ze waren over het algemeen echt allemaal super enthousiast en vol lof over jouw manier van lesgeven, het enthousiasme en de methode. Wat voornamelijk naar boven kwam, was dat het echt goed was om goed stil te staan bij de basis, dat de afwisseling van praktijk en theorie heel goed was, dat de schema’s heel duidelijk waren en fijn om op posters te zien in plaats van op een powerpoint, dat het heel fijn was om met uit het leven gegrepen casussen aan de slag te gaan en dat het thema goed was. 

Er was een iemand die de oefeningen/spelletjes tussendoor niet nodig vond, maar dit werd niet beaamd. Er was één iemand die het deel ‘voor gevorderden’ te moeilijk vond. Verder geen opmerkingen van verbetering 🙂.

Barbara Franck

Huisarts

Katelijne startte haar les met het duidelijk kort overlopen van de theoretische inhoud. Nadien konden we dit in groepsverband oefenen. Tijdens de communicatieles werd er gebruik gemaakt van een bord waarbij er een duidelijke visuele weergave ontstond, een korte inhoud die ik meenam naar de volgende les. 
Gedurende het verloop van de les, paste Katelijne nog een aantal zaken aan waardoor er een goede groepsverdeling ontstond en iedereen evenveel leerkansen kreeg. Dit vond ik absoluut een pluspunt aangezien zij verandering durfde brengen tijdens het uitvoeren van de oefening. Verder vond ik het heel fijn dat er veel voorbeelden aan bod kwamen en de lesgeefster mee deelnam aan het rollenspel om ons een duidelijke weergave te geven van de realiteit.

Janne Koyen

Verpleegkundige

Katelijne verzorgde onze LOK over de aanpak van patiënten met Solk vanuit de vraag: hoe communiceren we het best met deze patiënten? Zowel de frisse aanpak als de wetenschappelijke inzichten die we meekregen, helpen me echt vooruit in de dagelijkse praktijk. Dankjewel!

Katrien Adriaensen

Huisarts

Het was ontzettend leuk en inspirerend! Ik ga het zéker gebruiken in mijn onderwijs!

Yvonne Martens

specialist en docent ouderengeneeskunde